عدم زیارت خانه خدا
چرا گفته می شود امام حسن عسکری هرگز به زيارت خانه خدا مشرف نشدند؟
امام حسن عسگرى (ع) در یکی دو سالگى همراه پدر گرامى شان از مدينه به سامرا تبعيد شدند و تا پايان عمر نيز در آن شهر تحت کنترل حکومت عباسیان اقامت داشتند، گويا به حسب ظاهر نمى توانستند اين سفر را انجام دهند.