باشگاه فرهنگی ورزشی تکواندو ثامن الحجج (ع)

بروزترین مطالب علمی و آموزشی درباره تکواندو

کیمیا علیزاده ثابت کرد که حجاب افتخار است نه محدودیت!!!

دیدگاه‌ها برای کیمیا علیزاده ثابت کرد که حجاب افتخار است نه محدودیت!!! بسته هستند
286 views

کیمیا علیزاده ثابت کرد که حجاب افتخار است نه محدودیت!!!

کیمیا علیزاده ثابت کرد که حجاب افتخار است نه محدودیت!!!

alizadeh-kimia_b2

کیمیا علیزاده ثابت کرد که حجاب افتخار است نه محدودیت!!!

alizadeh-kimia_b

پدرنخستین بانوی ایرانی دارنده مدال در المپیک:
کیمیا ثابت کرد که حجاب افتخار است نه محدودیت

 

پدر کیمیا علیزاده دارنده نشان برنز المپیک ریو در تکواندوگفت:کیمیا با حجابش در المپیک ریو به مردم دنیا ثابت کردحجاب اسلامی برای دختران و زنان ایرانی یک افتخار است نه محدودیت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو کیوان علیزاده در گفت و گو با ایرنا، افزود: حجاب و عفاف در دین اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ارزشی بزرگ محسوب می شود به همین دلیل زنان و دختران ایرانی به داشتن حجاب در جامعه افتخار می کنند.

وی اظهار کرد: حضور بانوان ورزشکار ایرانی با حجاب اسلامی در مسابقات بین المللی به مخالفان حجاب زن مسلمان به خصوص عنوان کردن حجاب اسلامی از طریق رسانه های غربی ثابت کرد که بر خلاف تصورات و نظریه های دروغین آنان ، حجاب نزد ملت ایران جایگاه ارزشمندی دارد.
وی با اشاره به اینکه دخترش کیمیا به حجاب اهمیت زیادی می دهد خاطرنشان شد: از نظر او حجاب برای دختران و زنان در جامعه امنیت اجتماعی و سلامت اخلاقی را به همراه دارد.

پدر این دانش آموز افتخار آفرین در تاریخ ورزش بانوان ایران یادآور شد: رهبر معظم انقلاب نیز در پیامشان به ورزشکاران از حضور بانوان محجبه در المپیاد ریو ۲۰۱۶ بعنوان حرکت افتخار آمیز یاد کردند.
وی افزود: کسب مدال ارزشمند دخترم که از دانش آموزان ناحیه یک کرج است در المپیاد ریو ۲۰۱۶ در برزیل موج شادی را در کشور بوجود آورد که این شوق مردم ارزش زیادی در جامعه دارد.

پدر کیمیا علیزاده ادامه داد: دخترش با هدف شاد کردن دل مردم ایران و به اهتزاز در آمدن پرچم جمهوری اسلامی ایران در این المپیاد شرکت کرد که با دعای همین مردم به کسب اولین مدال بانوان در تاریخ ورزشی ایران دست یافت.

وی گفت: زمانی که دخترش موفق به کسب مدال شد به شکرانه این موفقیت بزرگ توسط دخترش نماز شکر خواند و مادرش نیز قران کریم تلاوت کرد.

به گفته وی، دخترش کیمیا برای دستیابی به این پیروزی تلاش زیادی کرد و هر روز با توسل به قرآن کریم و تلاوت آیاتی از این کتاب آسمانی از خداوند سبحان درخواست می کرد برای به دست آوردن مدال و شاد کردن دل ملت ایران به او کمک کند.

 

منبع : فدراسیون تکواندو

برچسب ها : |
دسته : فرهنگی,مدال آوران

تاریخ : ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ ساعت : 4:01 ب.ظ


لینک مطلب : https://samenalhojajtkd.ir/?p=2370

طراحی شده توسط سئو 6
باشگاه فرهنگی ورزشی تکواندو ثامن الحجج (ع)