باشگاه فرهنگی ورزشی تکواندو ثامن الحجج (ع)

بروزترین مطالب علمی و آموزشی درباره تکواندو

پسران کشورمان بر سکوی نایب قهرمانی جهان

دیدگاه‌ها برای پسران کشورمان بر سکوی نایب قهرمانی جهان بسته هستند
234 views

پسران کشورمان بر سکوی نایب قهرمانی جهان

تیم ملی نونهالان پسر کشورمان همزمان با ولادت امام رضا (ع)، با کسب ۵ مدال رنگارنگ عنوان نایب قهرمانی را در دومین دوره مسابقات تکواندوی نونهالان جهان بدست آورد.

به گزارش سایت فدراسیون تکواندو، دومین دوره مسابقات تکواندو نونهالان جهان که از روز یکشنبه (یکم شهریورماه) با حضور ۴۶۷ تکواندوکار از ۶۰ کشور به میزبانی شهر “موجو” کره جنوبی و در سالن “تی ۱” این شهر آغاز شده بود، دقایقی پیش پس از ۴ روز پیکار به پایان رسید و پسران شایسته کشورمان نایب قهرمان جهان شدند.

تیم ملی تکواندوی پسران کشورمان که در این رقابت‌ها با ترکیب امیر ولی پور، محمد رستم نژاد، محمدحسین زاهدی، حامد اصغری، اشکان زحمت‌کشان، مجتبی پاسار، عرفان مرادی، علی اشکوریان، محمد خانی و نیما مهرعلی به مصاف رقبایش رفت ، همزمان با ولادت امام رضا (ع)، در پایان با ۲ مدال طلا، ۲ نقره و یک برنز و ۵۸ امتیاز، عنوان نایب قهرمانی جهان را به خود اختصاص داد.

کره جنوبی با ۳ مدال طلا، یک نقره و یک برنز و ۶۳ امتیاز قهرمان شد، روسیه با یک مدال طلا، دو مدال نقره و یک برنز و ۴۷ امتیاز بر سکوی سوم ایستاد و تیم‌های آلمان و تایلند نیز عنوان چهارم و پنجم را بدست آوردند.

هدایت تیم ملی پسران کشورمان برعهده حسینعلی نعیمی (سرمربی) و وحید ناصری و حسینعلی اسدی (مربی) بود و حمید باقی نژاد نیز بعنوان مدیرفنی در کنار این تیم حضور داشت.

مدال آوران تیم ملی تکواندوی پسران کشورمان ///

طلا: محمد خانی (وزن ۶۵- کیلوگرم) و نیما مهرعلی (وزن ۶۵+ کیلوگرم)
نقره: امیر ولی پور (وزن ۳۳- کیلوگرم) و عرفان مرادی (وزن ۵۷- کیلوگرم)
برنز: حامد اصغری (وزن ۴۵- کیلوگرم)

منبع خبر : سایت فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران تاریخ  ارسال:چهارشنبه ۴ شهریور ۱۳۹۴ – ۱۰:۳۲

برچسب ها :
دسته : ورزشی

تاریخ : ۱۳۹۴/۰۶/۰۷ ساعت : 1:45 ب.ظ


لینک مطلب : https://samenalhojajtkd.ir/?p=644

طراحی شده توسط سئو 6
باشگاه فرهنگی ورزشی تکواندو ثامن الحجج (ع)